سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هورمون ها و استروئیدها

رفع خستگی پوست صورت

 

پوست هم مانند سایرقسمت های بدن نیاز به استراحت و رفع خستگی دارد. اگر احساس کردید که پوستتان خشک شده و یا رنگ پوستتان زرد شده است این می تواند به دلیل خستگی پوست باشد. پوست معمولا در اثر بی خوابی و یا بدخوابی و یا در اثر استفاده از سیگار و یا هوای آلوده خسته می شود. یکی از گیاهان دارویی که به خوبی توانسته است برای پوست موثر باشد گیاه رزماری می باشد. این گیاه خواص بسیار زیادی برای پوست و مو دارد. این گیاه می تواند درمدت 15 دقیقه خستگی را از سطح پوست خارج کند.
برای استفاده مناسب از رزماری می توانید مقداری گیاه رزماری را در یک ظرف مناسب بریزید و مقدار یک لیوان آب جوش به آن اضافه کنید. بعد از دم کشیدن گیاه رزماری آن را صاف کنید و اجازه بدهید تا خنک شود حالا می توانید با پنبه از رزماری بر روی پوست صورت خود بمالید و به آرامی با نوک انگشتانتان ماساژ بدهید و بعد از 15 دقیقه صورت خود را با یک صابون ملایم شستشو بدهید.با این روش خستگی پوست خیلی سریع برطرف خواهد شد. و پوست به رنگ طبیعی خود باز خواهد گشت.  

پوست


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

پروتئین قبل از تمرینات بدنسازی

مصرف پروتئین قبل از تمرینات بدنسازی باعث افزایش بیشترحجم عضلات خواهد شد. اما مربیان بدنسازی اطلاعات کاملی دراین زمینه ندارند. و به هنرجویان خود استفاده از تخم مرغ آب پز را توصیه می کنند. که کار بسیاراشتباهی می باشد. پروتئین تخم مرغ بسیار دیرهضم می باشد و برای 1 ساعت بعد ازتمرین که نیاز به یک پروتئین دیرهضم دارید می تواند مناسب باشد. برای وعده قبل از تمرینات حتما باید از نوشیدنی های پروتئینی که خیلی سریع جذب می شود استفاده نمایید. این نوع پروتئین برای یک ساعت قبل از تمرین مناسب می باشد. و می تواند بسیار سریع جذب شود.
نوشیدنی های پروتئینی نباید به همراه کافئین استفاده شوند چون باعث کاهش جذب پروتئین توسط عضلات خواهد شد. مصرف شیر برای وعده قبل از تمرین به هیچ عنوان انتخاب درستی نمی باشد. چون شیر باعث کاهش جذب آن توسط  معده خواهد شد. و همین باعث کم شدن کارایی تمرینات شما خواهد شد. پروتئینی که برای وعده قبل ازتمرین استفاده می شود باید آن قدر قدرت جذب بالایی داشته باشد که در مدت نیم ساعت جذب بدن شود. 

برنامه بدنسازی


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

خرید شارژ ایرانسل آسان

 

امکان جدیدی برای مشترکین ایرانسل طراحی شده است.خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم یکی از امکانات جالبی است برای افرادی که می خواهند در سریع ترین زمان خط ایرانسل خود را شارژ کنند.در این روش خرید شارژ ایرانسل فقط کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید و مقدار خرید شارژ خود را مشخص کنید و بلافاصله از طرف ایرانسل خط شما شارژ خواهد شد.برای بهرمند شدن از این سرویس باید از طریق بانک و یا خود پرداز رمز دوم کارت خود را به دست بیاورید و با داشتن رمز دوم به راحتی می توانید از فروشگاه شارژ ایرانسل که وابسته به ایرانسل می باشد بدون هیچ محدودیتی و در کمترین زمان اقدام به خرید شارژ ایرانسل به صورت مستقیم کنید.ضمنا یکی دیگر از امکانات بسیار عالی فروشگاه شارژ ایرانسل این است که شما هر مقدار شارژی را که بخواهید می توانید خرید کنید و شما مثل قبلا مجبور به خرید شارژ ایرانسل 2000 تومانی و یا 5000 تومانی و یا 10000 تومانی و یا 20000 تومانی نیستید .شما هر رقمی را که خودتان دوست دارید در باکس مخصوص وارد کنید و بلافاصله همان مبلغ به شارژ شما اضافه خواهد شد.

خرید شارژ ایرانسل


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

اثرات تریبولوس در بدنسازی

 


تریبولوس یکی از مکمل های گیاهی جهت افزایش بیشترتستوسترون در ورزش بدنسازی می باشد. این مکمل گیاهی جزء پروهورمون ها به حساب می آید. تریبولوس تقریبا دیراثرات خودش را نشان خواهد داد و معمولا بین 6 تا 8 هفته بعد ازقطع تریبولوس همچنان دربدن فعال می باشد. این مکمل می تواند در ورزش بدنسازی بسیار پرکاربرد باشد. اما این پروهورمون با همه داروهای بدنسازی تداخل دارد . و استفاده از هر داروی بدنسازی می تواند اثرات تریبولوس را کاهش بدهد. به همین دلیل است که ورزشکارانی که از داروهای بدنسازی استفاده می کنند گزارش کرده اند که تریبولوس تاثیرآنچنانی درافزایش قدرت ندارد.حتی این را باید بدانید تریبولوس در مواقع خاصی از روز باید استفاده شود تا تاثیرخوبی درافزایش قدرت داشته باشد.
تریبولوس قبل از تمرینات بدنسازی و قبل از خواب اگراستفاده شود دارای بالاترین اثرمی باشد. در بدنسازانی که در رژیم غذایی از کربوهیدرات خیلی کم و چربی پایین و پروتئین بالا استفاده می کنند کمترین کارایی را دارد. مصرف تریبولوس به  همراه شیر و یا مکمل های پروتئینی اصلا توصیه نمی شود. مصرف تریبولوس به همراه قهوه و چای باعث کم شدن اثرات تریبولوس خواهد شد. با رعایت به قوانین خاص مصرف تریبولوس می توانید از اثرات ارزشمند این  مکمل جهت افزایش قدرت در بدنسازی استفاده کنید.   

بدنسازی


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی