سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هورمون ها و استروئیدها

پوست زیبا با گلاب و گل گاوزبان

اگردوست دارید پوست درخشانی داشته باشید یکی ازبهترین و سریع ترین راه ها استفاده ازعرق گل گاوزبان و گلاب می باشد.
گلاب و گل گاوزبان این قابلیت را دارند که سلول های پوست را به خوبی ترمیم کنند و پوست را شاداب و درخشان کنند.
حتمأ صبح ها قبل ازهرکاری پوست صورت خود را با ترکیب گلاب و گل گاوزبان شستشو دهید و بعد ازمدتی خواهی دید که پوست بسیاردرخشان شده است.
از لوازم آرایشی شیمیایی تا حد امکان دوری کنید چون این مواد باعث ایجاد سم دربین سلول های پوست خواهد شد و بعد ازمدتی سلول های پوست آسیب پذیرخواهند شد. و نتیجه این کارکدرشدن و زرد شدن پوست خواهد شد.
پوست


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

ماسک صورت انبه

انبه میوه ای است که می تواند سلول های مرده پوست را با سلول های جوان جایگزین کند.
انبه به صورت خوراکی تاثیرخوبی بر روی پوست خواهد داشت. اما اگرمی خواهید از شرپوست کدرخود رها شوید چاره ای ندارید جز این که ازماسک صورت انبه استفاده نماید. برای تهیه ماسک صورت انبه:
انبه ها را بکوبید تا لحه شوند و بعد 2 قاشق شیر و 1 قاشق گلاب به آن اضافه کنید و آن را به مدت 1 ساعت بر روی پوست قراربدهید. این ماسک بعد از1 یا 2 ماه می تواند سلول های مرده پوست را با سلول های جوان و شاداب جایگزین کند.
ماسک صورت انبه به روش های مختلفی تهیه می شود. دربین ماسک صورت مختلفی که وجود دارد ماسک صورت انبه ازهمه قویترمی باشد.

ماسک صورت


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

جلوگیری از کاهش اثرات کراتین

کراتین یکی ازمکمل های بسیار پرقدرت در ورزش بدنسازی می باشد.
کراتین می تواند درمدت 10 روزحجم عضلات شما را بالا ببرد و این افزایش حجم به خاطر رساندن آب دربین سلول های عضلات خواهد بود. اگرمدتی ازمکمل کراتین استفاده نکنید آب دربین سلول های عضلات خارج شده و شما با کاهش حجم عضلات رو به رو خواهید شد.
برای جلوگیری ازکاهش اثرات کراتین می توانید بعد ازاتمام دوره کراتین ازدیگرمکمل های بدنسازی نظیرگلوتامین و وی پروتئین استفاده نمایید. سعی کنید مصرف آب را زیادترکرده و مصرف کربوهیدرات پیچیده نظیر سیب زمینی و برنج را افزایش دهید با انجام این کارها می توانید بدون نگرانی از کاهش حجم عضلات مصرف کراتین را برای مدت 6 هفته قطع کنید. کراتین یکی ازمکمل های چند کاره در ورزش بدنسازی می باشد ولی حتما سعی کنید به شکل درست ازاین مکمل قدرتمند استفاده کنید تا هم حجم عضلاتتان بهترشود و هم قدرت شما در وزنه زدن بیشترشود.

بدنسازی


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

جوش صورت و قهوه

قهوه دارای آنزیم ها و آنتی اکسیدان های مختلفی می باشد. طبق تحقیقات اخیرقهوه می تواند جوش صورت را به خوبی درمان کند. جوش صورت علل مختلفی دارد اما یکی ازعلل خیلی شایع جوش صورت استرس می باشد.  که با مصرف قهوه استرس درطول روز کمترشده و جوش صورت درمان خواهد شد.
شستن جوش صورت با قهوه یکی دیگراز راه های خیلی خوب برای درمان می باشد.

جوش صورت


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

ماسک صورت هلو

هلو یکی ازمیوه هایی است که مصرف آن چه به صورت خوراکی و چه به صورت ماسک صورت تاثیرمستقیم بر روی پوست دارد.
هلو دارای آنزیم ها و ویتامین هایی است که باعث ترمیم سلول های آسیب دیده پوست خواهد شد.
طرزتهیه:
هلو را ریزخورد کرده یک قاشق گلاب و مقداری ژل آلوئه ورا به آن اضافه کرده و درمخلوط کن بریزید تا همه مواد با هم مخلوط شود. این مخلوط  نباید خیلی آبکی باشد. حالا این ماسک را بر روی صورت به مدت 30 دقیقه بگذارید.
ماسک صورت هلو می تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که قصد شفافیت و شادابی پوست را دارند. ماسک صورت هلو از آفتاب سوختگی پوست به خوبی جلوگیری خواهد کرد.
سعی کنید ماسک صورت هلو را هفته ای 2 باراستفاده کنید.

ماسک صورت


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی
   1   2   3      >