سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هورمون ها و استروئیدها

پنکک و ایجاد کک و مک در پوست


کک و مک یکی ازبیماری های پوستی می باشد که در پوست صورت خانم ها خیلی دیده می شود. کک و مک باعث می شود که پوست صورت طراوت و زیبایی خود را از دست بدهد. طبق تحقیقات یکی ازعوامل ایجاد کک و مک استفاده مداوم ازپنکک می باشد. این مواد باعث جلوگیری از آبرسانی بهتر به پوست خواهد شد و همین باعث زرد شدن رنگ پوست و ایجاد کک و مک خواهد شد. اگردارای کک و مک هستید برای درمان آن بهتراست عرق گل گاوزبان ، عرق سنبل الطیب ، عرق باد رنجوبیه را با هم مخلوط  کنید و هر روز پوست صورت خود را با این محلول شستشو دهید. دربعضی ازمواقع علت به وجود آمدن کک و مک می تواند به خاطردرست کارنکردن کبد باشد. برای درمان مشکلات کبد هر روز دم کرده تخم کاسنی و تخم کاهو را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط  کنید این دمنوش می تواند باعث بهترکارکردن کبد شود.   

پوست


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

صرفه جویی از شارژ ایرانسل با برنامه زمان بندی شده

خیلی از کاربران ایرانسل وقتی در حال مکالمه هستند آنچنان گرم صحبت کردن می شوند که ناگهان متوجه می شوند که شارژ سیم کارتشان به اتمام رسیده.اما برای رفع این مشکل یک برنامه زمان بندی شده می تواند شما را نجات بدهد.سیستم زمان بندی شده می تواند به شما در صرفه جویی شارژ ایرانسل کمک بسزایی کند.
کافی است قبل از شروع به مکالمه زمان خود را مشخص کنید تا وقتی به زمان تعیین شده رسیدید مکالمه شما به طور خودکار قطع شود.و شما به راحتی می توانید قبل از این که همه شارژ خود را از دست بدهید مکالمه خود را به اتمام برسانید.
دیگر نیازی نیست برای خرید شارژ ایرانسل زیاد هزینه کنید.فقط کافی است شارژ کمی را خریداری نمایید و با برنامه زمان بندی شده از شارژ ایرانسل خود صرفه جویی کنید.
نرم افزار adsjking با خط ایرانسل به خوبی کار می کند و با این برنامه می توانید قبل از هر مکالمه زمان آن را مشخص کنید.

خرید شارژ ایرانسل


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

جینسینگ انرژی زا در بدنسازی

جینسینگ  یکی ازموادهای انرژی زا در ورزش بدنسازی می باشد.
جینسینگ خواص بسیار زیادی دارد که این خواص برای یک بدنسازمی تواند بسیارجذاب باشد. جینسینگ اگر برای قبل ازتمرین استفاده شود می تواند بسیارنیروزا باشد.
جینسینگ می تواند قدرت جذب بدن را برای جذب پروتئین و آمینواسیدها و همچنین کربوهیدرات بسیاربیشترکند. به همین منظوراگرقصد دارید استفاده هوشمندی ازجینسینگ در ورزش بدنسازی انجام بدهید. می توانید روزی 3 بار در وعده های مختلف  و هر بار 2 گرم استفاده نمایید.
اگرقصد استفاده ازکراتین و یا گلوتامین را دارید بهتراست که حتما ازجینسینگ درکنارمکمل های خود استفاده نمایید.
جینسینگ می تواند کراتین و گلوتامین را به راحتی به درون عضلات بکشد. و درنتیجه باعث افزایش بهترحجم عضلات شود. جینسینگ باید با معده خالی استفاده شود تا خیلی سریع کارایی خود را نشان بدهد. امروزه نوشابه های انرژی زا حاوی مقادیری جینسینگ می باشد اما ازآنجایی که درترکیب این نوشابه ها ازکافئین استفاده می شود قدرت جذب و کارایی جینسینگ پایین می آید. جینسینگ می تواند باعث کات کردن بیشترعضلات شود.  و همین باعث شده است که درترکیب بیشترچربی سوزها استفاده شود. مصرف شیر به همراه جینسینگ  باعث خنثی شدن اثرآن خواهد شد. برای این که انرژی ازدست رفته دوباره تامین شود و آمادگی کامل برای تمرینات جلسه بعدی را داشته باشید می توانید بعد ازتمرینات بدنسازی 5 گرم جینسینگ را به محلول پروتئینی خود اضافه کنید.


بدنسازی


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

کتاب بدنسازی

کتاب رازهای بدنسازی اولین کتابی می باشد که 100 درصد کارایی دارد و برخلاف کتاب های قدیمی بدنسازی که بیشتردرمورد تغذیه و تمرین می نویسند. این کتاب بلافاصله شما را وارد سطح حرفه ایی ازبدنسازی خواهد کرد. و شما می توانید بعد ازمطالعه کتاب بلافاصله به باشگاه بروید و تمرینات خود را شروع کنید.
کتاب رازهای بدنسازی اولین کتابی می باشد که شما را با فرمول های عضله سازآشنا می کند و راه کارکردن با این فرمول ها را به شما آموزش می دهد. کتاب رازهای بدنسازی فقط محدود به تمرین دربدنسازی نمی باشد و حتی شما را با ساخت مکمل های پروتئینی آشنا خواهد کرد.
به شما آموزش می دهد که چگونه خودتان شکلات پروتئینی و دیگرمحلول های پروتئینی را بسازید.
این کتاب مانند کتاب های قدیمی نیست که هرفصل از کتاب درمورد موضوعی باشد. بلکه این کتاب مستقیما شما را با فرمول های عضله سازآشنا می کند. و حتی نیازی نیست که برنامه غذایی پرهزینه ای داشته باشید و نیازی هم به خرید مکمل های بدنسازی نخواهید داشت. چون رازهایی دربدنسازی وجود دارد که هزاران برابرقویترازمکل های بدنسازی می باشد.

بدنسازی


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

استفاده از کرم های سفید کننده و شل شدن پوست

کرم هایی که برای زیبایی و سفیدی پوست استفاده می شود به خاطرداشتن ترکیبات شیمیایی مثل نگهدارنده ها می تواند بافت پوست را از بین ببرد و به مرور پوست را شل و عضلات صورت را ضعیف کند.
کرم سفید کننده پوست که با مارک های مختلف موجود می باشد. می تواند باعث به هم خوردن شکل طبیعی پوست شود.
اگرتصمیم دارید که پوست صورت خود را سفید ترکنید ما پیشنهاد می کنیم که ازکرم هایی که ازمواد گیاهی ساخته شده اند استفاده کنید تا کمتردچارشل شدن پوست شوید. یکی ازترکیبات خیلی خوب که برای سفیدی پوست وجود دارد استفاده ازشیرانبه می باشد. این یک ترکیب خوب هم برای سفیدی پوست و هم سفت شدن پوست می باشد.
برای تهیه شیرانبه می توانید نصف لیوان شیر و یک تکه انبه و 3 قاشق پودرجوانه گندم را درمخلوط کن بریزید تا با هم مخلوط شوند. این محلول را می توانید بر روی پوست قراربدهید. اگرفقط قصد سفید شدن پوست را دارید هفته ای 2 بار به مدت 1 ساعت کافی می باشد. اما اگرقصد سفت شدن پوست را دارید بهتراست هفته ای 1 بار به مدت نیم ساعت ازاین محلول استفاده کنید. اگرپوست صورت شما به خاطراستفاده ازکرم های مختلف شل شده است باید هرشب قبل ازخواب پوست صورت خود را با عسل ماساژبدهید. این ماساژبین 5 تا 10 دقیقه باشد. با انجام این نکات می توانید پوست خود را چند برابرسفید ترکنید.   
پوست


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی
   1   2      >