سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هورمون ها و استروئیدها

داشتن پوستی سفید و شاداب به همین راحتی

خیلی ازافراد مخصوصأ خانمها دنبال راههایی برای سفیدی پوست و شادابی پوست می باشند به همین دلیل دنبال لایه بردارها و داروهایی ازاین قبیل می روند. این داروها فقط حالت موقت دارد و با جدا سازی لایه مرده پوست لایه جدید پوست بسیارنازک خواهد شد. و این یکی ازدلایل ایجاد لک برروی پوست می باشد. و همچنین بعدأ باعث خشن شدن پوست و افتادگی پوست خواهد شد.

به جای این مواد مضرسعی کنید ازشستشوی پوست با عرق بهارنارنج استفاده کنید. عرق بهارنارنج پوست را بسیارسفید و شاداب خواهد کرد.

پوست


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

امکان خرید شارژ ایرانسل برای گوشی های نوکیا 6500

یکی ازایرادهای بزرگ گوشی های نوکیا 6500 قطع و وصل شدن درهنگام اتصال به اینترنت است و دارندگان گوشی های نوکیا 6500 شدیدأ با این قضیه مشکل دارند و بارها ازطریق فروم مختلف این سوال مطرح شده است.
نرم افزارChingfuctor این برنامه به راحتی برروی گوشی های نوکیا 6500 قابل نصب می باشد. این برنامه قابلیت های مختلفی دارد. ازجمله وصل شدن بدون قطعی اینترنت و رمزگذاری بروی فایل و امنیت اینترنت و همچنین امکان خرید شارژایرانسل. البته خرید شارژهمراه اول به درستی کارنمی کند ولی به خوبی ایرانسل را پشتیبانی می کند. این نرم افزاربه صورت مستقیم خط  شما را شارژمی کند.
البته نرم افزار Chingfuctor برروی همه گوشی های نوکیا قابل نصب می باشد ولی ازاین حیث گوشی نوکیا 6500 مطرح شده چون به خوبی به اینترنت وصل نمی شود.
و خیلی ازدوستان برای خرید شارژایرانسل خود ازطریق گوشی با مشکل مواجع بودند برای خرید شارژ ایرانسل حتما باید یک حساب دربانک پارسیان داشته باشید و رمزدوم کارت نیازمی باشد. البته محدودیتی این نرم افزاربرای خرید شارژایرانسل دارد و این است که شما در روزبیشتراز 10 هزارتومان نمی توانید خرید شارژایرانسل انجام بدهید. ولی به هرحال مشکل دارندگان گوشی های نوکیا 6500 را به خوبی برطرف خواهد کرد. ازنظرداشته باشید برای خرید شارژایرانسل از کیبورد خود نرم افزاربرای وارد کردن رمزکارت خود استفاده کنید این جوری اطلاعات شما درگوشی ذخیره نخواهد شد و امنیت بالایی دارد. دارندگان گوشی های نوکیا 6500 دیگرمشکل قطعی اینترنت نخواهند داشت.  

خرید شارژ ایرانسل


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

پاکسازی اطلاعات برای گوشی های سامسونگ

خیلی ازافراد ازفروش گوشی های کارکرده خود خودداری می کنند برای این که می ترسند که اطلاعاتشان ازقبیل شماره تلفن ، اس ام اس ، عکس و غیره دوباره ریکاوری شود و به دست افراد دیگربیافتد.
برای همین منظورما به شما برنامه ای معرفی می کنیم که با نصب کردن آن برروی گوشی خود ( البته فقط گوشی های سامسونگ) می توانید هرفایل و یا شماره ای را حذف کنید که با هیچ برنامه ای قابل برگشت نباشد.
درضمن این نرم افزاریک آنتی ویروس قدرت مند می باشد که با نصب کردن آن برروی گوشی می توانید با خیال راحت ازاینترنت استفاده کنید.

نام نرم افزار:

Resetcop3

خرید شارژ ایرانسل


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

ماسک صورت

ماسک خیار دارای ویتامین های D و C و A می باشد و به خاطرداشتن آب فراوان یکی ازعوامل آب رسانی به پوست می باشد.
ماسک خیارباعث لایه برداری پوست ازسموم و آلودگی می شود و همچنین باعث سفیدی و درخشندگی پوست می شود.
به خاطرآب رسانی بهتربه پوست سعی کنید ازخیارهای بزرگ ترکه بیشترمایل به رنگ زرد می باشد استفاده کنید.
ساختن ماسک صورت با خیارهای مایل به رنگ زرد ویتامین D و A بیشتری به پوست می رساند. و عوامل آب رسانی به پوست بهترانجام می شود.
ماسک صورت درانواع مختلفی استفاده می شود. ولی بعضی ازافراد بدون داشتن اطلاعات کافی هرنوع میوه ای را با هم مخلوط می کنند و به عنوان ماسک صورت استفاده می کنند. درصورتی که ممکن است بعضی ازمیوه ها خواص یکدیگر را خنثی کنند.
ترکیب شیر و میوه ها به عنوان ماسک صورت دومین اشتباهی است که بیشترخانم ها مرتکب می شوند. سعی کنید بعد ازاستفاده ازمیوه ها به عنوان ماسک ازشیربه عنوان پاک کننده پوست صورت استفاده کنید.  


ماسک صورت


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی

چین و چروک پوست

چین و چروک عوامل مختلفی دارد و فقط برروی پوست صورت ایجاد نمی شود بلکه بیشترقسمت های بدن و همچنین پوست دست باعث چین و چروک می شود.
افرادی که درطول هفته 3 یا 4 بارعصبی می شوند ممکن است درجوانی دچارچروک پوست شوند و این بخاطرترشح اسید اضافی درمعده ایجاد می شود که باعث ایجاد چروک درپوست و درنهایت پیری زودرس می شود.
استفاده مرتب ازروغن زیتون هم درسالاد و هم درغذا عامل بسیارمهمی برای جلوگیری و یا درمان چین و چروک پوست می باشد.
همچنین مالیدن روغن زیتون به پوست باعث درمان چین و چروک آن ناحیه می شود.

استفاده ازانجیرتازه و یا انجیرخشک راهی عالی برای درمان چین و چروک و زیبایی و لطافت پوست است.

پوست


ارسال شده در توسط مرتضی حسینی
   1   2      >